Support- / Servicedeskmedewerker – Junior (1+ jaren ervaring)

Functie omschrijving

Vind jij het leuk om je te verdiepen in de wereld van ICT-infrastructuur en haal je plezier uit het helpen van gebruikers op dit terrein? Als Support-/Servicedeskmedewerker bij Borg Projecten ben jij bezig met het zo goed mogelijk oplossen van incidenten van de gebruikersorganisaties van onze klanten. Telefonisch ben jij samen met de andere Servicedesk-collega’s hét aanspreekpunt voor de klant. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen van de call, het correct doorvragen en analyseren van het probleem en voor het zo goed mogelijk oplossen ervan. Dit gebeurt zowel telefonisch als ook remote. Eventueel wordt het gecombineerd met een rol van werkplekbeheerder, waarbij je onsite bij de gebruiker het probleem gaat oplossen. Vanzelfsprekend kun je collega’s inschakelen als je het zelf niet kunt of mag oplossen.

Bij elke opdrachtgever van Borg kom je in andere omgevingen terecht met andere infrastructuren, andere applicaties en andere processen en procedures. Dit vraagt natuurlijk van jou als Servicedeskmedewerker de nodige flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Je wilt je steeds weer de nieuwe omgeving snel eigen maken zodat je de gebruikersorganisatie zo goed mogelijk kunt helpen. Daarnaast kun je ook vaak een bijdrage leveren aan het nog verder verbeteren van de dienstverlening aan de gebruiker, want jouw ervaring in andere omgevingen, pas je ook graag toe in je nieuwe opdracht.

Voel jij je aangesproken in deze omschrijving, dan nodigen we je uit om snel contact met ons op te nemen en in een persoonlijk gesprek toe te lichten waar voor jou de uitdaging zit.

Functie eisen:

  • Een afgeronde IT-opleiding op minimaal MBO-niveau 3.
  • Kennis van ITIL en bij voorkeur reeds gecertificeerd.
  • In bezit van of bezig met Microsoft certificering (MCITP)
  • Enige ervaring op een Servicedesk heeft onze voorkeur.
  • Communicatieve skills, zowel mondeling als schriftelijk in Nederlands en Engels.
  • Initiatiefrijk, representatief, enthousiast.

Arbeidsvoorwaarden:

Borg is een ICT-dienstverlener met een volwassen arbeidsvoorwaardenpakket. Naast een marktconform salaris, kennen we een uitgebreid pakket aan flexibele, secundaire voorwaarden waar je deels zelf keuzes kunt maken waar je voorkeur naar uitgaat. In dit pakket kom je voorwaarden tegen zoals reiskosten (vergoeding of leaseauto), aantrekkelijke pensioenregeling, collectieve ziektekostenregeling, 25 vakantiedagen, prestatiebonusregeling en studiekostenregeling. Samen met je manager bepaal je welk pakket het best bij jou past.

Inlichtingen:

Mark Manders
+31(0)88 5422301

Solliciteren