Introductie

Voor één van onze klanten in Arnhem zijn we op zoek naar meerdere Support medewerkers, die in een 24/7 rooster aan het werk willen.

Functie

  • Opvolgen en oplossen van complexe incidenten;
  • 24 / 7 monitoring en signalering;
  • Beoordelen en opvolgen van alerts;
  • Incident respons vlekkeloos laten verlopen;
  • Tickets registreren en verstoringen prioriteren, analyseren en oplossen, waar mogelijk;
  • Dagelijks uitvoeren van serviceverzoeken en operationele taken;
  • Opstellen van periodieke rapportages.

Functie eisen

  • Je hebt een MBO diploma (liefst ICT beheer 3 of 4) en minimaal 2 jaren relevante werkervaring op een skilled servicedesk of een operations afdeling.
  • Je wilt actief kennis delen met je collega’s en wilt helpen om stappen in eigenaarschap te zetten.
  • Je hebt ervaring met ITIL.
  • Je bent geïnteresseerd in Linux of Unix.
  • Je beschikt over een rijbewijs, om gedurende de 24/7 diensten aanwezig te kunnen zijn.

Sollicitatie

Lisette van Helden
+31(0)88 5422301

Leave a Reply