Introductie

Voor een klant van ons in de omgeving Nijmegen zijn we op zoek naar twee Servicedeskmedewerkers.

Functie

  • Je bent verantwoordelijk voor het leveren van support op hardware, software en applicaties. Je neemt per telefoon en e-mail storingen aan van eindgebruikers. Deze eindgebruikers ondersteun je bij hun problemen.
  • Je registreert de meldingen in Topdesk.
  • Je analyseert de meldingen en lost deze voor zover mogelijk op, na registratie. Wanneer je de meldingen niet zelf op kunt lossen zet je deze door naar de 2e lijn.

Functie eisen

  • Je hebt een afgeronde MBO ICT Beheer, niveau 4 opleiding.
  • Je hebt aantoonbaar kennis en ervaring met Windows 7 en 10.
  • Je hebt aantoonbaar kennis en ervaring met Windows Server platform en Active Directory.
  • Daarnaast heb je ook aantoonbaar kennis van Office 2010, 2013 en 2016. Certificering hiervoor is een prĂ©.
  • Je hebt kennis en ervaring met het registreren van incidenten in Topdesk.
  • Je hebt inzicht in de werkprocessen en workflow binnen Topdesk.
  • Je hebt een goede kennis van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.
  • Je hebt empatisch vermogen en kunt oplossingsgericht denken.
  • Verder ben je geduldig, leergierig, een teamspeler en heb je een goed verantwoordelijkheidsgevoel.

Inlichtingen

Lisette van Helden
+31(0)88 5422301

Leave a Reply