Introductie

Voor een klant van ons in de omgeving Nijmegen zijn we op zoek naar twee Servicedeskmedewerkers.

Functie

  • Je bent verantwoordelijk voor het leveren van support op hardware, software en applicaties. Je neemt per telefoon en e-mail storingen aan van eindgebruikers. Deze eindgebruikers ondersteun je bij hun problemen.
  • Je registreert de meldingen in Topdesk.
  • Je analyseert de meldingen en lost deze voor zover mogelijk op, na registratie. Wanneer je de meldingen niet zelf op kunt lossen zet je deze door naar de 2e lijn.

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde MBO ICT Beheer, niveau 4 opleiding.
  • Je hebt aantoonbaar kennis en ervaring met Windows 7 en 10.
  • Je hebt aantoonbaar kennis en ervaring met Windows Server platform en Active Directory.
  • Daarnaast heb je ook aantoonbaar kennis van Office 2010, 2013 en 2016. Certificering hiervoor is een prĂ©.
  • Je hebt kennis en ervaring met het registreren van incidenten in Topdesk.
  • Je hebt inzicht in de werkprocessen en workflow binnen Topdesk.
  • Je hebt een goede kennis van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.
  • Je hebt empatisch vermogen en kunt oplossingsgericht denken.
  • Verder ben je geduldig, leergierig, een teamspeler en heb je een goed verantwoordelijkheidsgevoel.

Inlichtingen

Lisette van Helden
+31(0)88 5422301

Leave a Reply