Introductie

Voor een eindklant in de regio Hilversum zijn we op zoek naar Servicedeskmedewerker.

Functie

Als Servicedeskmedewerker bied je service met betrekking tot eindgebruikers. Je herstelt verstoringen en houdt de gebruikers up to date over de impact en aard van de verstoring. Je geeft antwoord op vragen van gebruikers en verstrekt relevante adviezen over IT-dienstverlening. Je vertolkt een voorbeeldrol als het gaat om slimme productiviteitstips en handig gebruik van IT-middelen. Je voorziet medewerkers van standaard werkplekvoorzieningen en toelichting op producten en diensten uit de IT catalogus van het team. Daarnaast houd je de beheerdocumentatie bij. Je doet change-, continuïty- en problemmanagement en zoekt naar verbeteringen.

Als Servicedeskmedewerker ben je een belangrijke ambassadeur voor het team en de afdeling en ben je in staat om diverse klantgroepen te bedienen. Je adviseert en geeft uitleg over IT contracten en service level agreements.

Functie eisen

  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau en je kunt je op dit niveau goed handhaven.
  • Je bent in staat om nieuwe methodieken en technieken snel eigen te maken.
  • Je hebt een hoog lerend vermogen.
  • Je beschikt over goede omgangsvormen en sociale vaardigheden en kunt verschillende klantgroepen naar tevredenheid bedienen.
  • Je hebt tenminste 2 jaar aantoonbare kennis en ervaring met het verzorgen van incidentrapportages en relatiebeheer.
  • Je hebt tenminste 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt een ITIL certificaat.
  • Je hebt tenminste 2 jaar aantoonbare kennis en ervaring met het innemen, uitvoeren/routeren en bewaken van calls en verzoeken.

Inlichtingen

Lisette van Helden
+31(0)88 5422301

Leave a Reply