Business en Informatie Analist – Regio Den Haag

By 19 november 2019ICT, Medior, Vacatures

Introductie

Voor onze eindklant in de regio Den Haag zijn we op zoek naar een Business en Informatie Analist. Het gaat om een vast dienstverband.

Organisatie

Binnen deze klant wordt er gewerkt in teams, zodat medewerkers van elkaar leren, elkaar motiveren, met elkaar kunnen sparren en bijspringen als dat nodig. Je draagt verantwoordelijkheid, maar je staat er niet alleen voor. De IT afdeling valt direct onder de Adjunct Directeur en speelt een cruciale rol in het realiseren van de juiste oplossingen voor klanten en stafafdelingen.

Functie

De totale IT omgeving en helpdesk zijn ondergebracht bij een outsourcingspartner. In samenwerking met een externe Solutions architect vertaal je de behoeften uit de organisatie naar informatiebeleid en architectuur met bijbehorende toepassingen. Je doorgrondt hierbij processen en de datastromen die erbij komen kijken.

Je maakt de vertaalslag tussen business en informatie en realiseert implementaties van applicaties en functionaliteiten. Je maakt gebruik van modelleer methodieken, interviewtechnieken en gezond verstand. Waar nodig stel je een functioneel ontwerp op en draag je zorg voor een impactanalyse. Je bent in staat te schakelen tussen diverse vakdisciplines op verschillende niveaus binnen de organisatie. Je zorgt ervoor dat gemeenschappelijk onderkende onvolkomenheden in de procesgang worden verbeterd. Je begrijpt de lange termijn doelstellingen van een organisatie en weet daar de juiste acties bij te bedenken. Keuzes kun je afwegen tegen de opbrengsten en je weet dit te onderbouwen. Je maakt gebruik van gangbare methoden en technieken en bent op de hoogte van architectuur principes en ontwikkelingen op je vakgebied.

Functie-eisen

Deze functie past bij jou als je nieuwsgierig bent en graag oplossingen realiseert voor complexe uitdagingen. Tegelijkertijd bewaak je enkele inrichtingsprincipes die de stabiliteit van de IT dienstverlening garanderen. Daarnaast ben je nog lang niet uitgeleerd en zie je in deze rol een uitgelezen kans om je eerste stappen in een verantwoordelijke zelfstandige functie te maken.

Verder zijn wij op zoek naar jou als:

  • Je beschikt over een HBO/WO achtergrond;
  • Je hebt 3-5 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;
  • Je hebt ervaring met pakketselectie en implementatietrajecten;
  • Je begrijpt het verschil tussen beheren van en regie voeren over ICT;
  • Je bent bekend met projectmanagementtechnieken en functioneel testen;
  • Je bent op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen binnen jouw vakgebied;
  • Je beheerst de Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring de professionele dienstverlening.

Aanbod

Marktconform salaris met een 13e maand en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Het betreft een functie voor 32-40 uur per week. Vanaf dag 1 werk je zelfstandig in een informele werkomgeving, maar je krijgt natuurlijk de begeleiding die je nodig hebt.
De organisatie heeft een open cultuur met veel ruimte voor diversiteit, persoonlijke ontwikkeling en externe opleidingen.

Inlichtingen

Mark Manders
+31(0)88 5422301

Leave a Reply